close

This weekend I will work on the book list for rental.

This weekend I will work on the book list for rental.
This is definitely another move, I hope I could get some results.
I am thinking to buy A to A+, since a friend of mine  already have the book,I  would  like to invite him join my rental networks.


Do you think that could be a good investments on your collected books which you probably won't read most of  them more than one time.
But you could rent to others and earn some income.  Well, that won't see the big profit in the beginning though.  But if you rent it for 10 times, you
will probably got some other books for free.
 
只要給我書單,如果有人EMAIL給我選妳的書,我再請妳拿去格子放,有3-5天的等待期~要不要來試試,妳去逛我格子時拿一本書去放,我再去借來看~我前天才組裝新買的書架,書架還是不夠,我希望多運用別人的書架~我公司的圖書館我也看了一些,有時想看的先找一下,沒有再去買~但是很⋯⋯多書也都還沒看,書我都會加書套或保護膜(或是出租前我也可以代勞)~這樣可以保持書籍常新~
拿藏書來投資,平常去格子來回運動一下,兩全其美:)
 
如果你不方便去格子,可以暫放我這裏10本,有出租我會和妳拆帳(你6我 4),我會一個月結算一次,當然profits 是要等待,也許one week, one month or a quarter, a year, or what ever a life~

 2010/11/22

朋友要在教會結婚, 問我有沒有婚禮的雜誌,我說有呀,他說多少會給我 我說25!又問我可以借多久,我說借到明年結完婚吧!我剛好在書店看到一本640頁的特集,有許多結婚準備細節,我去買來明天拿去借她~看來上帝的預備是很充足的,耶和華以勒!

arrow
arrow
    全站熱搜

    makristin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()